۵ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۳۶

پاک فطرت به مهر مطرح کرد:

معاونت فرهنگی وظیفه رسیدگی به خانواده های حادثه دیده برمشور را بر عهده دارد

معاونت فرهنگی وظیفه رسیدگی به خانواده های حادثه دیده برمشور را بر عهده دارد

شیراز – خبرگزاری مهر: شهردار شیراز گفت: معاونت فرهنگی شهرداری وظیفه رسیدگی به وضعیت خانواده های حادثه دیدگان سایت دفن زباله برمشور را بر عهده دارد.

علیرضا پاک فطرت در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه به طور کامل از بازماندگان و خانواده های حادثه سایت دفن زباله برمشور حمایت می کنیم، افزود: این حادثه برای همگان غمی بزرگ به همراه داشت و ما نیز از این وضعیت ناراحت و غمگین هستیم.

وی تصریح کرد: از هیچگونه کمک برای رفع مشکلات خانواده های حادثه دیده سایت دفن زباله برمشور کوتاهی نخواهیم کرد.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه گروهی متشکل از کارشناسان مشغول بررسی دلایل این اتفاق هستند، گفت: گروهی کامل از محققین و کارشناسان مشغول بررسی دلایل و عوامل بروز چنین حادثه ای هستند.

پاک فطرت تاکید کرد: یکی از مهمترین وظایف ما خارج کردن اجساد از زیر زباله ها بود که در این راستا با همکاری دیگر سازمانها و گروه های امدادی از هیچ حرکتی کوتاهی نکردیم.

ظهر چهارشنبه 13 نفر از آتش نشانان و کارکنان شهرداری شیراز برای اطفای حریق به سایت دفن زباله برمشور شیراز رفته بودند که حین خاموش کردن آتش، زباله های زیرپایشان خالی شد. این حادثه هفت کشته بر جای گذاشت.

فرمانداری شیراز تیمی کارشناسی را برای تحقیق و تفحص درباره علت این حادثه تشکیل داده و اعلام کرده ظرف دو هفته آینده نتایج تحقیقات مشخص می شود.

کد خبر 2063205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha